.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش مردم مازندران در جنگ باید کتابت شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به رشادتهای رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس خواستار به تصویر کشیدن حضور این دلاورمردان در قالب کتاب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سرتیپ دوم پاسدار علیجان میرشکار بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مسئولین پشتیبانی جنگ مازندران در ساری افزود: بزرگترین مجموعه فرهنگی کشور در مازندران در قالب پارک موزه دفاع مقدس در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به برجسته بودن نقش مردم مازندران در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جنگ ایران جنگی مردمی بوده و نقش مردم مازندران در این حماسه بی بدیل باید در قالب کتاب دفاع مقدس مازندران درآید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود: پشتیبانی قلب جبهه بوده و انعکاس نیازمندیها و سوق دادن به جبهه بر عهده این بخش اثرگذار بوده است.

وی تصریح کرد:عظمتی که پشتیبانی در جنگ خلق کرده در برهه کنونی کم بوده و باید ارزش ها و واقعیت های دفاع مقدس برای مردم الگو و سرمشق شود.

میرشکار از پشتیبانی جنگ به عنوان ستون فقرات مجموعه دفاع مقدس یاد کرد و افزود: برای ماندگاری نقش پشتیبانی جنگ، جانمایی آن در پارک موزه دفاع مقدس لحاظ شده است.

وی با ناکافی خواندن واقعیت های دفاع مقدس برای نسل سوم جامعه بیان کرد: باید برای بهتر معرفی کردن ارزش های دفاع مقدس شهدا و رزمندگان جنگ به نسل های بعدی معرفی شوند.

در این نشست کمیته های اسناد، آثار و خاطرات، مراسمات و سوژه یابی زیر نظر اداره کل حفظ آثار تشکیل شد.

مازندران در طول دوران دفاع مقدس بیش از 10 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.